Четвер, 2018-10-18, 03:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №57 імені Т.Г.Шевченка

Телефони: (0512) 41-33-44

E-mail: school57nik@ukr.net

Меню сайту
Категорії розділу
Для вчителів [2]
для вчителів
Адміністрація школи [0]
Безпека життєдяльності [6]
Структура року [4]
Методична робота [0]
Харчування [2]
Символіка школи [2]
Новини [173]
Сторінка бібліотекаря [51]
Творчість учнів [5]
Свята та будні [0]
Всеукраїнська акція "Дай руку першокласнику" [17]
Спортивна сторінка [14]
Реклама школи [6]
Сторінка батьків [91]
Твоя перша вчителька [4]
Наші спонсори [6]
Чому і як будуть вчити у 1-ому класі [5]
Сторінка директора [0]
Давай познайомимось, першокласнику! [1]
Радимось з батьками [5]
Методична робота [20]
Відкритий світ [22]
Робота творчої групи відкритий світ
Учнівське самоврядування [13]
Поради психолога [32]
Школа життєтворчості [1]
Творча група «Вчитель ХХІ сторіччя» [7]
Тема дослідження: Формування успішної особистості школяра шляхом використання нових інформаційних технологій.
Газета [13]
Методичний бюлетень [10]
Заводский кмсд [1]
Заводский кмсд
Педагогічні ради [12]
Педагогічні читання [4]
Психолого-педагогічний семінар [2]
Науково-методична конференція [3]
фінансовий звіт [17]
фінансовий звіт
Я маю право [2]
Наше опитування
Який предмет вам більше подобається
Всього відповідей: 356
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Методичний бюлетень

У категорії матеріалів: 10
Показано матеріалів: 1-10

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Методичний бюлетень | Переглядів: 49 | Завантажень: 0 | Додав: shool57 | Дата: 2018-03-02 | Коментарі (0)

Дитина, вивчившись рідної мови, вступає вже в життя з безмежними силами, бо п'є духовне життя й силу з рідних грудей рідної мови. Зовсім не байдуже для духовного розвитку дитини, якою мовою вона говорить у дитячі роки.

К. Ушинський

Тема перспективності і наступності між початковою і середньою ланками загальноосвітньої школи завжди була і залишається актуальною. Це те питання, яке потребує вдумливого і серйозного аналізу. Саме цій темі була присвячена зустріч учителів початкової школи та вчителів-філологів.

 

Презентуємо напрацювання 1 засідання семінару-практикуму "Проблема забезпечення наступності у вивченні української мови між початковою і середньою ланкою освіти".

 

МЕТА:

- розкрити сутність проблеми наступності, актуальність даної теми;

- визначити шляхи подолання даної проблеми;

- мотивувати вчителів на впровадження сучасних підходів освітньої діяльності;

- сформувати рекомендації для вчителів, батьків щодо вирішення проблеми наступності.

ОЧІКУВАНІ  РЕЗУЛЬТАТИ:

- привернення уваги до проблеми наступності у вивченні української мови між початковою і середньою ланками освіти;

- налагодження співпраці учителів початкової та середньої ланки з проблеми наступності;

- обговорення та практичне запровадження форм та методів роботи з питань наступності;

- урізноманітнення форм і методів роботи з учнями.  

ДАТА: 13 вересня 2016 р.  

 ЧАС: 13.10 

МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ: каб. № 209.

УЧАСНИКИ: керівник МО вчителів початкової школи та вчителів філологічного циклу, учителі, які викладають українську мову в 4-х, 5-х класах, Мішустіна Н.Г., заступник директора з НВР.

ПЛАН

І. Актуальність проблеми наступності

ІІ. Причини виникнення проблеми:

  1. Правило наступності серед основних принципів навчання та виховання.
  2. Головна задача початкової та основної школи.
  3. Ланки, що випадають під час переходу до основної школи.
  4. Дезадаптація п’ятикласників.

ІІІ. Дотримання принципу наступності при викладанні української мови:

  1. Аналіз програм початкової та основної школи з української мови (оглядово).
  2.  Заходи, спрямовані на дотримання наступності у вивченні
    української мови.

Методичний продукт (після 4 засідань)

Методичні рекомендації для вчителів, батьків щодо вирішення проблеми наступності у вивченні української мови між початковою і середньою ланками освіти.

Методичний бюлетень | Переглядів: 221 | Завантажень: 0 | Додав: shool57 | Дата: 2016-09-14 | Коментарі (0)

Є відомий вираз «Скільки мов ти знаєш, стільки разів ти людина». Так склалося, що більшість з нас володіє російською мовою. Але змалечку ми вивчаємо і англійську також. Отже, сміливо можемо сказати, що ми «тричі людина!»

Відкривався тиждень тематичною радіолінійкою, яку вели двома мовами учні 8-а класу - Болюх Дмитро та переможиця міської олімпіади з англійської мови Лєбах Анжела. 

І вже наприкінці лінійки було оголошено перший конкурс. Ведучі запропоновали уважно прослухати уривок з поезії Тараса Григоровича Шевченка, перекладений англійською, та зрозуміти, звідки цей уривок. 

Знавців виявилося набагато більше, ніж очікувалося...) Перший приз дістали одразу два учні 11-А класу - Афанасьєва Анастасія та Тімохін Олексій. 

Несподіванкою було те, що серед переможців цього конкурсу навіть була вчитель математики Чайковська Тетяна Володимирівна!Відкрився також конкурс стіннівок! І  завершив перший день КВК серед учнів 7-х класів. Перемогла команда 7-Б класу ( капітан Чернега Данило). У ході програми: Придумати назву команди, гасло, вікторина, конкурс капітанів, відео із завданнями про Велику Британію та підрахунок голосів. Час змагання - 45 хвилин. Всі залишились задоволені, особливо вчитель, Новікова Катерина Сергіївна Другий день розпочався цікавими 15-хвилинками, які підготували старшокласники для учнів 5-7 класів. Не дивлячись на каверзні запитання після презентації, всі класи залишили ведучих без "солодкого", виборовши усі без вийнятку цукерки.

 Другий день розпочався цікавими 15-хвилинками, які підготували старшокласники для учнів 5-7 класів.Далі був брейн-ринг для учнів 6-х класів «Дивовижна англійська», вчитель Коссе Наталя Петрівна. Учні продемонстрували чудову ерудицію, відповідаючи на питання, добираючи антоніми, відгадуючи загадки. але найцікавішим для них виявилося змагання "Біговий диктант" та "Намалюй оповідання". Переможці розташувалися у такому порядку - 6-А, 6-В, 6-Б клас. І завершив другий день КВК для учнів 11 класів «Знавці англійської», вчитель Гірняк Владислава Сергіївна. Тиждень продовжився брейн-рингом «Ерудит» для учнів 8-х класів, вчитель Мацько Оксана Олександрівна. Учні відповідали на питання, підготовлені суперниками, складали тестові завдання, відгадували визначні місця Лондону та жартували англійською. Найактивнішим виявився 8-Б клас!Четвертий день тижня продовжила інтелектуально-розважальна гра «Чарівна подорож до країни знань» для учнів 3-х класів, вчитель Бєжанова Оксана В'ячеславівна. Діти із задоволенням проводили фізкультхвилинки англійською, перекладали мультик, співали караоке, розв'язували ребуси та вигравали солодощі )))Найцікавішим було дізнатися, як навчаються діти в інших країнах світу. Наприклад, японські школярі починають кожен свій день у школі з прибирання, а діти в Африці вчаться всього два роки і одразу ж йдуть працювати...Було на грі й справжнє журі, старшокласники, які допомагали підраховувати бали. А от співставити одержані бали доведеться випускникам 20 травня на ДПА!

ва9107пер9чайковська

 

 

Методичний бюлетень | Переглядів: 268 | Завантажень: 0 | Додав: shool57 | Дата: 2016-02-14 | Коментарі (0)

Методичний бюлетень | Переглядів: 324 | Завантажень: 0 | Додав: shool57 | Дата: 2015-04-08 | Коментарі (0)

Аналіз відвіданого модуля
з української мови
(у творчій формі методичного етюду)


Виконала вчитель
української мови і літератури
Хабарова А.М.
(Всі матеріали в архівному файлі)
Методичний бюлетень | Переглядів: 1368 | Завантажень: 257 | Додав: shool57 | Дата: 2013-02-03 | Коментарі (0)

Аналіз уроку Основи здоров я 3 кл.
проведеного
учителем Босенко Ю. В.
(Всі матеріали в архіві, для перегляду загрузити)
Методичний бюлетень | Переглядів: 1749 | Завантажень: 400 | Додав: shool57 | Дата: 2013-02-03 | Коментарі (1)

«Як я відвідав урок колеги»
Урок англійської мови в 10-А класі
з теми «Покоління нових технологій» (розділ №3 «Вільний час з якістю»)
Вчитель вищої категорії: Змунчилова І.С.
Методичний бюлетень | Переглядів: 1955 | Завантажень: 0 | Додав: shool57 | Дата: 2013-02-03 | Коментарі (1)

Аналіз уроку математики 11 клас вчитель Бойко А.М.
Методичний бюлетень | Переглядів: 1240 | Завантажень: 0 | Додав: shool57 | Дата: 2013-02-03 | Коментарі (0)

методичний бюлетень кафедри природничих наук

"Я відвідав урок у колеги"
Методичний бюлетень | Переглядів: 1155 | Завантажень: 0 | Додав: shool57 | Дата: 2013-02-03 | Коментарі (0)

Аналіз відвіданого уроку керівником М/О вчителів світової літератури Галушко І.М.
1. Клас: 7-Б
2. Вчитель: Корсун Антоніна Миколаївна
3. Предмет: світова література
4. Тема уроку: «Побут і звичаї запорожців. Бойове товариство, героїзм і
подвиги запорожців. Образ Тараса Бульби».
Методичний бюлетень | Переглядів: 18592 | Завантажень: 0 | Додав: shool57 | Дата: 2013-02-03 | Коментарі (2)

Вхід на сайт
Пошук